janarebeccacaroline

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Rebecca Alvarsson - 20 mars 2011 22:02

'k hou van jou, voor altijd. mijn Nickje.


kom hit nån gång. saknar dig redan. åh. distansförhållanden är inte alltid kul. det har sina för och nackdelar helt enkelt. men jaha. mer film, mindre deprimerad. Ha det bra människor. jag somnar snart. men det här blir bra.


  

Jag älskar dig Nick, du är det bästa som finns. Lämna mig aldrig? :)

Av Rebecca Alvarsson - 20 mars 2011 19:51

Kommer bli en jobbig vecka, en jäävla massa skola och ännu mer städa och rensa och fundera o allting som hör till. Hoppas verkligen jag får in lite Nick-tid också. det gillar vi ju. Snart är det dags för Solsidan. UNDERBART.

 

Av Rebecca Alvarsson - 20 mars 2011 19:19

har haft ganska mycket för mig i helgen, umgåts med Sheldis, Samia och Nick såklart. Vi har käkat ute ett par gånger o utgångar, myskvällar, god mat, bra sällskap. behöver man mer? Underbara människor jag har att göra med ibland. Känner mig ganska.. tursam? heter det så, känner att det rätta ordet är Blessed, men jag är inte riktigt säker på den här Gud grejen. men ni ve vad jag menar! :)


Jag borde plugga till provet jag har på onsdag, men jag är så trött så jag dör ungefär. men det blir nog lite mer plugg strax, sen film o sånt. :) mysigt. tråkigt att jag är själv nu bara. Nick kom tillbaka?!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Stockholm eller Göteborg?
 Stockholm!
 Göteborg!
 Inget av det!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards