janarebeccacaroline

Direktlänk till inlägg 2 april 2011

Chill lördag.

Av Rebecca Alvarsson - 2 april 2011 20:56

vad har jag haft för mig idag? vaknade och startade dagen med ett avsnitt av härliga Kim Possible. kan det bli mycket bättre? Åh, jag vaknar för tidigt. haha. Iallafall, snackat lite med med min älskling och så innan han skulle ivåg på bbq. :) sen så köpte jag en rövigt snygg tröja idag också. på Dressmann faktiskt, en sån Rolling Stones tröja. mysig som aldrig förr. det är nog nya favoriten! Iallafall, blev inte så mycket plugg. :( men det känns ändå som att jag fått något gjort. Nu ska jag snart sova. Imorgon väntar mer plugg och börjar en ny diet imorgon också. grymt. hörs imorn bitches.


 

Aaaasgammal bild. men har inga nya. :(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Alvarsson - 16 juli 2011 14:03

jag har precis börjat plugga på komvux distans. lånade fel bok så fick köpa en bok. den har inte kommit än. har alltså missat en vecka redan. BRA DÄR! första veckan och allting. underbart. den kommer på måndag. så mamma ska skicka den till be...

Av Rebecca Alvarsson - 30 april 2011 13:38

as seg update. men jag har vart gaska upptagen och så. packar alla mina saker nu och sånt, fullt upp med plugg och galenskaper. flyttar om drygt en månad. men jag har nästan packat allting, ändå känns det som att jag har allting kvar.. iallafall, ida...

Av Rebecca Alvarsson - 12 april 2011 13:54

Ska snart börja fixa mig och plocka undan lite. För ikväll kommer min pojkvän hit. lite roligt sådär. även fast det skulle vara en surprise.. men iallafall, han kommer hit runt halv 6 tror jag.. mysiigt. tråkigt bara att jag har skola hela veckan. me...

Av Rebecca Alvarsson - 10 april 2011 15:26

Har börjat packa idag, så skulle jag gå igenom vhs filmerna i vardagsrummet, hittade en film som var inspelad som det bara stog disneytajm på.. och så började tårarna spruta. så mycket som jag har sett på den filmen. jag kan nog ordningen på alla dom...

Av Rebecca Alvarsson - 4 april 2011 18:19


Gått på pulver hela dagen, man blir rätt trött av det alltså. men jag vet ju att det är värt det. så det är inga problem. ihi. idag har jag kommit på att jag ska slinga håret innan sommaren. innan studenten om jag får bestämma. ska också bleka tänder...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Stockholm eller Göteborg?
 Stockholm!
 Göteborg!
 Inget av det!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards