janarebeccacaroline

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Rebecca Alvarsson - 1 april 2011 19:13

jag känner mig som en liten mini fjors nu när jag sitter här o gapar till gubben i lådan och andra otroligt underbara Daniel Adams-Ray låtar. så jävla underbara. Satt och tänkte på honom nyss för jag tänkte på vem den bäst klädda svenska killen kan vara. och det är ju helt klart han? så jävla snygg stil. synd att han bara designar killkläder. :( och inget som min kille skulle ta på sig heller. hahaha. men åååh. hade han designat tjejkläder så hade jag vart stammis. taggar såklart för när han kommer hit också. MÅSTE ha en biljett! så ja, det blir nyktert i valborg. jag ska hänga med småfjorsen o kolla på Adams-Ray.. igen. :) skön kille!


 

Av Rebecca Alvarsson - 1 april 2011 14:47

Skolan nurå, är astrött, tar en massa fula bilder på mig och samia, kanske lägger upp dom senare. får väl se ännaa. slutar 5 idag. HÄRLIGT. men iallafall. ikväll blir det nog bara lite plugg och sen en film eller nått. ååh. vill hem. :(

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Stockholm eller Göteborg?
 Stockholm!
 Göteborg!
 Inget av det!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards