janarebeccacaroline

Alla inlägg under juli 2011

Av Rebecca Alvarsson - 16 juli 2011 14:03

jag har precis börjat plugga på komvux distans.

lånade fel bok så fick köpa en bok.

den har inte kommit än. har alltså missat en vecka redan.

BRA DÄR! första veckan och allting. underbart.

den kommer på måndag. så mamma ska skicka den till belgien.

bra. det tar 8 dagar. + att 21a är röd dag i belgien.

UNDERBART! så den kommer alltså inte nästa vecka.

så missat 2 veckor då. great.

och den 23e åker vi till tyskland. så kan inte förlja med dit.

för jag måste sitta hemma och vänta på min bok.

och sen plugga röven av mig.

och då blir nicks mamma arg. så klart. hon har ju planerat en semester?

hade också blivit sur. men det är min förlust!

jag har aldrig vart i tyskland så liksom.. vill ju!

och nick är sur för att han kanske också måste stanna hemma.

för jag får inte vara där själv? orka.

som om jag aldrig vart där själv förr? ah okej, inte i en vecka...

men iallafall. ska jag råna dom eller? tvek.

men ah okej. så kostar det typ 330kr att få böckerna till Belgien.

Grattis. har köpt 2 böcker för underbara 1400kr. PÅ ETT DYGN!

livet leker. åååh.

så kommer nicks mamma bli ännu surare när hon får reda på att jag lever på pulver.

äter ju liksom inte vanlig mat när jag kommer dit.

hon kommer nog vilja slå mig. åh vad jag krånglar?

jag känner mig så fetigt otaggad. :(

kan jag inte bara få stanna här? jag vill inte åh.

varför måste allt krångla så fort man ska göra något roligt? hm?

det undrar jag.

men min pappa är och köper cider och rödvin.

så det blir nog bra tror jag.

vi hörs hörrni. puss puss.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Stockholm eller Göteborg?
 Stockholm!
 Göteborg!
 Inget av det!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards