janarebeccacaroline

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Rebecca Alvarsson - 16 mars 2011 21:52

Nu kan jag dö liite lyckligare, fick hem mitt foto idag. jag är glad. ihi. men hade vart roligare att träffa pojken och fått en signatur på så vis. men det tar vi en annan gång? :) nu är jag iallafall glad! Och för er som är lite tappade så är det Edward Furlong som är min ohälsosamma obsession. :( hahaha. ahja. nu ska jag sova,

  

puss puss



Av Rebecca Alvarsson - 16 mars 2011 21:47

              

Av Rebecca Alvarsson - 16 mars 2011 20:50

Hemma från Belgien nu, eller jag kom hem typ klockan 14, men jag har hittar på andra saker idag förstår du. :) vart i skolan och fått lite saker att göra.. som om jag hade brist på det menar jag.. och nu helt plötsigt har jag fått ännu mer att göra. gaaaardeeen, jag ska flytta - i Juni. kom lite hastigt sådär. men jag är inte helt emot tanken. eller jag var inte, försn jag började tänka på hur mycket jag kommer sakna Göteborg och alla mina älskade vänner här. Men men, Beligen here i come. ihi.


Hade det jätte roligt i belgien nu iallafall, som vanligt. :) på fredag kommer Nick och Sheldis hit, (från belgien). Stannar över helgen bara. ska bli mysigt! helt klart. så imorgon ska jag och pappa städa lägenheten och hela baletten! men nu ska jag ladda in lite bilder från kameran. kanske kommer upp lite bilder här snart.


pussy rutti.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Stockholm eller Göteborg?
 Stockholm!
 Göteborg!
 Inget av det!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards