janarebeccacaroline

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Rebecca Alvarsson - 9 mars 2011 21:14

Day 02 - A picture of you and a friend you have been close with for awhile.


Jahaja, här har vi en bild på mig och Sandra, vi har vart vänner i typ 4 år? eller något sånt va. Vi har vart i England och sånt kul ihop. ihi. men kände att hon var rätt person att ta med här. hon är en riktig vän hon! <3

  

Av Rebecca Alvarsson - 9 mars 2011 21:06

Ja, jag vet att jag har ett problem. Men det är min blogg och jag tänker skriva om vad jag vill. Och så är det med den saken. Har ni något problem med det och inte heter Nick Olivier.. så kan ni hålla käften. Skulle du dock heta just så, så kan du gärna säga till om du tycker något är fel. puss!


här kommer iallafall lite sjuukt inspirerande bilder. jag blir bättre av det här. jag blir gladare och kommer på bättre tankar. inspiration är bra för mig. det hjälper mig att kontrollera saker och ting. får mig att känna mig säker och så.


    

Av Rebecca Alvarsson - 9 mars 2011 21:01

Jag känner mig lite kluven och förvirrad just nu. Det är som att halva mig vill en sak och den andra halvan vill en annan. jag vet vilken jag borde lyssna på och det är inte samma som jag vill lyssna på. den ena tanken är betydligt bättre för mig i längden, men den andra löser problem snabbt, men det är varken bra för mig eller min omgivning. så kanske vore det själviskt att ta den korta vägen? Jag vet inte riktigt, jag tror jag får ta mig en funderare på det här.


Nu ska jag kolla på film, någon som vet när This is not a movie kommer ut på bio/dvd? skulle ju vara ganska roligt att veta om det. så, hör av er. puss puss  

Av Rebecca Alvarsson - 9 mars 2011 17:35


Vad hände? igår var jag ute i tshirt och det var perfekt väder och allting var toppen. och idag imorse var det liksadant, så mhm. gick in i skolan och 10minuter efter det. SNÖSTORM. vadfan? så nu är hela sverige en jättestor vattenpöl? INTE OKEJ!


men nu ska jag kolla på film och dricka mitt vatten. puss puss  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Stockholm eller Göteborg?
 Stockholm!
 Göteborg!
 Inget av det!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards